به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر کرج، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرت، دارا بودن مجلس قوی است که با رأی بالا و حضور حداکثری تشکیل می‌شود.

وی افزود: باید زمینه‌های خلق حماسه فراهم شود چرا که دشمنان با خلق این حماسه تو دهنی محکمی خواهند خورد.

وی بیان کرد: یکی از امتیازهایی که انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب‌ها در دنیا دارد این است که مردمی آغاز و ادامه داده است و در همه عرصه‌ها نیز مشارکت مردم را به همراه خود داشته است.

امام جمعه کرج تصریح کرد: اکنون مردم باید برای رسیدن به مجلسی در تراز اسلامی نیز تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: زمانی یک کشور دچار آسیب می‌شود که ملت به مدیریت آن بی تفاوت باشند لذا نباید در این برهه حساس بی تفاوت بود.

آیت الله حسینی همدانی عنوان کرد: همه به خوبی بر نقش مجلس در ساماندهی مشکلات آگاه هستیم، لذا نباید بی تفاوت بود چرا که قسمت مهمی از عزت، اقتدار و قدرت کشور در گروه مجلس است و قطعاً برای اجرای موفق گام دوم انقلاب باید مجلس در تراز اهداف این گام باشند.

وی خاطر نشان کرد: همه باید کمک کنند که عناصر حزب الهی، مؤمن، در تراز دین و انقلاب پافشاری دارند به این مجلس وارد شوند.

خطیب جمعه کرج افزود: مشارکت در این انتخابات همبستگی و امنیت ملی را در داخل و خارج بالا می‌برد و کمر دشمنان را می شکند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را می‌سنجد اما شایستگی‌ها را مردم باید بسنجند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه در استان فضای خوبی در حوزه انتخابات وجود دارد، بیان کرد: اکنون تمامی گروه‌های سیاسی به دنبال انتخاب گزینه‌های خود هستند.

وی در ادامه گفت: من از ابتدای ورود در استان به دنبال مبارزه با فساد بودم و تا آنجا که توان دارم این مهم را ادامه خواهم داد.

خطیب جمعه کرج بیان کرد: ما اصولی داریم که با امام پیمان بسته و با رهبری دست بیعت داده‌ایم، امروز عزت در انتخابات است، اکنون فضای جدیدی فراهم شده و رایحه و تنفس در حال دمیدن است که می‌تواند استان را به تراز و جایگاه واقعی خود برگرداند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: از همه افراد و گروه‌ها که دل در گروه انقلاب، نظام و ارزش‌ها دارند می‌خواهیم که وارد میدان شوند و این جریان مبارک را به سرانجام برسانند.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: تا به امروز نام کسی را نبرده‌ام و هر شخصی حمایت من را از کاندیدای خاص اعلام کند در پیش خداوند باید پاسخگو باشد، من شاخص‌های انتخاب اصلح را در تریبون‌های نماز جمعه اعلام کرده‌ام.

وی با بیان اینکه عده‌ای اصرار دارند که افرادی از خارج از استان بیایند و در مسند مدیریت استان قرار بگیرند، اظهار کرد: استان البرز دارای افراد توانمندی است و همه جریان‌ها و جناح‌ها افراد لایق در استان دارند.

خطیب جمعه کرج بیان کرد: برخی پرده نشین‌ها و پدر خوانده‌هایی که فقط به فکر منافع خود هستند دست از سر استان بردارند.

خطیب نماز جمعه کرج گفت: برخی در همین زمان از روش‌هایی استفاده می‌کنند که با نظام مقدس اسلامی و انقلاب همخوانی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خصوص حمایت برخی سلبریتی ها از برخی کاندیدها، گفت: بحث قانون گذاری و نظارت بر آن است و باید با دقت انتخاب‌ها انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1347543
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.