به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم‌حسینی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از خدمات 40 ساله حجت‌الاسلام مهدی عربپور مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمان و معرفی حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل جدید این سازمان افزود: ما انتخابات بزرگی را برگزار کردیم در حالی که 9 کشور در اطراف ما در آتش و خون به سر می‌برند.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در این شرایط توانست انتخاباتی را در اوج امنیت برگزار کند و انتخابات در استان پهناور کرمان نیز در امنیت کامل و با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد.
استاندار کرمان ادامه داد: کارآمدی نظام به نحوی است که مردم با هوشیاری در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و بنده به عنوان نماینده رئیس جمهوری در استان کرمان از حضور تک‌تک مردم از نقطه محروم قلعه‌گنج تا نقاط بهره‌مند استان صمیمانه تشکر می‌کنم.
وی گفت: گفته‌هایی که از سوی بعضی شخصیت‌ها یا گروه‌های سیاسی درباره انتخابات مطرح می‌شود مربوط به دولت نیست بلکه دولت منتخب، همه را زیر سایه خود نگه می‌دارد و رئیس جمهوری گفت من رئیس جمهور 81 میلیون نفر جمعیت ایران هستم.
رزم حسینی اظهار کرد: نباید بگوییم چرا بعضی‌ها این طور یا آن طور رای دادند و دموکراسی و آزادی این است که هر فردی به آن کسی رای دهد که دوست دارد.
وی گفت: بیش از 6 هزار صندوق رای در استان کرمان دایر شد و فرآیند انتخابات به شکل قانونی و امن انجام شد زیرا قرار نیست فرماندار، بخشدار یا دهیار از فرد خاصی جانبداری کند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پایان دوران مدیریت حجت‌الاسلام عربپور در سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان اضافه کرد: فرق بین خادم و خائن در کشور ما مشخص نیست و این مقام‌ها هم مقام‌هایی نیستند که بخواهیم به آنها وابسته شویم.
مقام عالی دولت در استان کرمان جابجایی مسئولان و چرخش مدیران را امری لازم دانست و گفت: باید کادرسازی کنیم و کشور به مدیران جوان و تازه‌نفس نیاز دارد.
وی از مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان کرمان به عنوان یک اصولگرای منصف و معتدل نام برد و افزود: این مهم است که خردورزی را در جناح خود حفظ کنی و یک فرد جناحی باشی اما خرد، انصاف، عدالت و اعتدال را حفظ کنی.
رزم حسینی بیان کرد: حجت‌الاسلام عربپور از گذشته تا امروز یار و همراه آیت‌الله جعفری امام جمعه کرمان بوده و هست و وی به عنوان مشاور فرهنگی استاندار کرمان مشغول فعالیت است، پیوست‌های فرهنگی اقتصاد مقاومتی را دنبال کرده و این راه را همچنان ادامه می‌دهد و وی مورد اعتماد مردم و بسیاری از جریان‌هاست.
وی گفت: باید به سمتی برویم که اعتدال را جناحی نکنیم زیرا اعتدال در واقع منش و رفتار آدم‌هاست و در زندگی خود هم باید میانه‌روی و اعتدال را رعایت کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این آیین گفت: مدیریت، مسئله سخت و دشواری است زیرا همه ما و انسان‌هایی که با آنها سر و کار داریم، تربیت نشده‌ایم که در برابر حق سر تعظیم فرود آوریم.
آیت ‌الله سید یحیی جعفری ادامه داد: یک مدیر برای تغییر همکاران خود با مشکلاتی مواجه می‌شود در حالی که اگر ما برای خدا کار کنیم، هیچ تفاوتی نیست که در راس باشیم یا نباشیم مگر آنها که در راس بودند، چه کردند و به غیر از زحمت، رنج و گلایه چه دیدند.
وی افزود: اگر بصیرت و تقوا در ما باشد می‌توانیم، مدیریت خوبی داشته باشیم و یک مدیر هرقدر شایسته، لایق و کاردان باشد باز هم ممکن است، عده‌ای از وی ناراضی باشند و این امری طبیعی است.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.