به گزارش ایرنا، علیرضا غیورعصر روز دوشنبه در جلسه بررسی شکایت های رسیده در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در فرمانداری افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات نشان داد ملت هوشیار ایران اسلامی تحت تاثیر عوامل خارجی و مسائل اقتصادی قرار نگرفته است و مردم هم چنان به نظام اسلامی و مسئولان عالی آن علاقمند و متعهد هستند.
وی با بیان این که مردم به نظام و رهبری آن پای بند هستند تصریح کرد: این انتخابات بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و نظام پر افتخار اسلامی است که در هیچ کجای جهان وجود ندارد.
فرماندار اردستان افزود: مردم با حضور حداکثری و پرشور خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح مورد نظر خود، وجود دموکراسی و آزادی واقعی را به جهانیان نشان دادند.
غیور برنده اصلی انتخابات را ملت سلحشور ایران دانست و گفت: امیدواریم آن چه اتفاق افتاد باعث خیر و برکت و پیشرفت و اقتدار برای کشور و دلگرمی برای دولت تدبیر و امید باشد.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری دو انتخابات مهم همزمان یک کار سنگین ، دشوار و فشرده بود که بدون هیچ گونه مشکل و آسیبی برگزار شد.
فرماندار اردستان ضمن تبریک به مردم کشور و شهرستان بخاطر حضور پرشور و آگاهانه خود از کلیه دست اندرکاران اجرای انتخابات در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ 29 اردیبهشت ماه در 92 حوزه ثابت و سیار در شهرستان اردستان برگزار شد.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.