به گزارش ایرنا، ابوالفضل معینی نژاد روز شنبه در جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعبه ها و نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای آران و بیدگل در کانون نصر این شهرستان اظهار داشت: صیانت از آرای مردم توسط مجریان و متولیان امر انتخابات بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه همه دست اندرکاران قرار گیرد.
وی با اشاره به لزوم ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران انتخابات در این شهرستان گفت: قانونمندی، تخصص و کارآمدی، امانتداری، مسئولیت پذیری و اخلاق مداری را می توان از مهم ترین ویژگی های مجریان انتخابات برشمرد.
وی بیان کرد: عمل به قانون وظیفه ما به شمار رفته و باید از رای مردم که حق الناس است به خوبی حراست شود.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به برگزاری الکترونیکی انتخابات شورای شهر آران و بیدگل اظهار داشت: سهولت در برگزاری انتخابات و شمارش آرا ،سالم برگزار شدن آن و اعلام سریع نتایج آرای هر شعبه، ازجمله مزیت ‌های انتخابات الکترونیکی است.
وی با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای یک تکلیف شرعی است تصریح کرد: اقتدار و شکوه حضور مردمی در انتخابات پیش رو ،حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهد زد.
معاون فرماندار آران و بیدگل نیز در این جلسه ،آرامش و امنیت را از رکن های مهم برگزاری انتخابات برشمرد و افزود: یکی از وظیفه های اصلی مجریان انتخابات فراهم کردن حضور پرشکوه و با نشاط مردم در روز اخذ رای است.
علیمحمد یوسفیان حضور پرشور مردم در انتخابات را نشان از اقتدار نظام دانست و گفت: این حضور و اقتدار باعث خواهد شد تا دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم طمع نداشته باشند.
یوسفیان مجریان انتخابات را نمایندگان و امین مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: در فرایند برگزاری انتخابات نباید حقی از مردم، داوطلبان و نظام اسلامی ضایع شود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
مرکز شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در فاصله شش کیلومتری شهرستان کاشان و 215 کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.