غفور قاسم پور روز دوشنبه با بیان اینکه تمام فعالیت ها در فضای مجازی در جریان رصد و پایش لحظه ای است افزود: هرگونه تبلیغات پیش از شروع تبلیغات قانونی، جرم محسوب شده و برابر قانون با آن برخورد خواهد شد. 

وی در واکنش به آغاز تبلیغات زودهنگام داوطلبان و تخلفات محرز کاندیداها با تبلیغات سوء در فضاها و شبکه های مجازی ادامه داد : اسامی قطعی داوطلبان انتخاباتی  ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد و افراد تایید صلاحیت شده از تاریخ ۲۳ بهمن ماه به مدت هشت روز فرصت دارند تا تبلیغات قانونی داشته باشند. 
وی براین اساس هرگونه تحرک و فعالیتی را تحت هر عنوانی در شبکه های مجازی تخلف و جرم دانست و گفت: براساس ماده ۵۶ قانون انتخابات، فعالیت تبلیغاتی پیش از موعد قانونی ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهیم کرد. 
فرماندار کرج با بیان اینکه تحرکات مجازی دوسویه، جرم در جرم تلقی می شود افزود: علاوه بر کاندیداها، کاربرانی که نسبت به بازنشر مطالب و تبلیغات غیرمجاز در فضای مجازی اقدام می کنند نیز مجرم تلقی می شوند و در صورت تایید صلاحیت نیز مرتکب تخلف شده و با گزارش مستند و درج در پرونده، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

حوزه انتخابیه کرج دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.