سردار یوسف مولایی شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه آذربایجانی های مقیم فردیس افزود: بغض و کینه ای که آمریکایی ها از سردار شهید سلیمانی داشتند بخاطر موفقیت های او در میدان های جنگ بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نقشه دشمن را نقش برآب کرد ، اظهار داشت: دشمن برای خلیج فارس ،خاورمیانه و غرب آسیا نقشه کشیده بود و برابر اسناد و نقشه های موجود به نام خاورمیانه جدید شکل می گرفت و در این نقشه ایران ،سوریه ،عراق و ترکیه به چند کشور تقسیم می شود.

وی ادامه داد: با اجرای این نقشه هزاران نفر در سوریه کشته می شدند و زیر ساخت آن کشور از بین می رفت.

وی با بیان اینکه دشمن می خواست با 40 سال جنگ درون در کشورهای اسلامی  میان کرد و عرب بلوچ را بهم بریزد ، اظهار داشت : نگاه آمریکا این بود که نمی شود با کشورهای بزرگ چون ایران،عراق و سوریه کنار آمد و باید تجزیه شوند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: سردار سلیمانی کشورهای مسلمان را با اتحاد و همدلی دور هم جمع کرد، حشدالعشبی و جبهه مقاومت را تشکیل داد تا از تجزیه شدن کشورهای مسلمان جلوگیری کند.

مولایی افزود: سردار شهید سلیمانی معادلات  دشمن را در عربستان، امارت و قطر بهم ریخت ، افزود: یکی از این نقشه ها نقشه داعش بود، وقتی آمریکایی ها دیدند نمی توانند نقشه تجزیه کشورها را اجرایی کنند گروهی را به نام داعش تربیت کردند.

سردار شهید سلیمانی گفتمان جدید به نام مقاومت راه اندازی کرد تا با کسی که می خواهد سلطه بر دنیای ما پیدا کند مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه چرا محبت این همه انسان نسبت به سردار شهید سلیمانی ایجاد شد، گفت: در مقابل مؤمنان  خاضع هستند و سردار سلیمانی اینگونه بود، این عزیزان در برابر دشمن به شدت سخت گیر هستند.

سردار مولایی گفت: شهید سلیمانی در بازسازی شهرها کمک می کرد 40 سال زندگی و عمر خود را در جبهه ها برای نابودی دشمنان گذراند.

فرمانده سپاه استان البرز افزود:  وقتی آمریکایی ها سردار سلیمانی را به شهادت رساندند  اگر جواب سیلی آمریکایی ها  داده نمی شد توازون قوا بهم می ریخت زیرا ارزشی از کشور ایران کم شده بود و زدن سیلی برای مقابله با جنگ دشمن بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.