تقی نادری روز دوشنبه در نشست ستاد استانی بزرگداشت مقام شامخ معلم در البرز اظهارداشت: سازماندهی برنامه های هفته معلم در دستور کاری اعضای ستاد بزرگداشت معلم در این قرار گرفته است. 
وی با اشاره به اینکه ستاد استانی نکوهداشت مقام معلم با رویکرد تکریمی و الگو برداری از اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری در عرصه تعلیم و تربیت در البرز تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این ستاد با اتخاذ ساز و کار مناسب برنامه های متنوعی برای هفته معلم پیش بینی خواهد کرد.
نادری در ادامه به ارتقای منزلت اجتماعی و جایگاه حرفه ای معلمان پرداخت و اضافه کرد: باید با ایجاد ساز و کار لازم برای  تقویت جایگاه و منزلت فرهنگ اجتماعی معلمان در جامعه گام های موثری برداشته شود.
وی دستیابی وشناسایی راهکار های جدید برای شناخت ارتقای جایگاه مقام معلم ، بازنگری در شیوه های انتخاب معلم نمونه، فراهم ساختن زمینه بحث و تبادل نظر درخصوص انتخاب معلم نمونه ، شناخت چالش ها و بهترین تجارب ، همچنین تقویت مشارکت در طرح های ابتکاری و پیشنهادی مطابق با اهداف سند تحول بنیادین را از دیگر محورهای این ستادعنوان کرد.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: یک هزار و ۳۶۶ معلم به عنوان معلم آموزشگاهی انتخاب می شوند.
نادری گفت: ۳۴نفر معلم منطقه ای و ۲۵ نفر معلم نمونه استانی و یک نفرمعلم منتخب کشوری انتخاب می شود.

استان البرز ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.