عزیزاله شهبازی در بازدید از مترو شهر جدید هشتگرد که عصر روز سه شنبه صورت گرفت، گفت: پروژه متروی گلشهر- شهرجدیدهشتگرد ماراتن نفس گیر بود که تلاشگران  با انگیزه آن به سر منزل مقصود رساندند.

 وی ادامه داد: اکنون این پروژه به همت وزارت راه و شهرسازی ، شرکت عمران شهرهای جدید و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  به اتمام رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه سال ۹۸ بهار راه سازی در استان البرز است، افزود: سیاست‌های راهبردی که در دولت یازدهم و دوازدهم برای استان البرز در بخش راه ها پیش گرفته شده یکی پس از دیگری به ثمر می‌رسند که به زودی بسیاری از پروژه‌ها  در البرز بهره برداری می شود.

شهبازی گفت: پروژه قطار برقی گلشهر- شهرجدید هشتگرد به دلیل مشکلات و مضایق مالی متوقف شده بود که با اقدامات ویژه مسوولان کشوری، استانی با صرف بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در ایستگاه پایانی قرار دارد و به زودی با حضور مقامات ملی به بهره برداری خواهد رسید.


استاندار البرز با اشاره به پروژه های ادامه آزاد راه  شهید همت و قطعه اول آزاد راه تهران- شمال گفت: آزادراه چرمشهر -آبیک و تعریض اتوبان از گرمدره تا حصارک از دیگر پروژه‌های راه‌سازی استان البرز است که بخش عمده  این پروژه ها  اجرایی شده است.

شهبازی در ادامه با اشاره به حضور فعال راه‌آهن جمهوری اسلامی در استان البرز گفت: ترمیم، بازسازی و نوسازی مربوط به پل‌هایی که حمل و نقل مسافر به سختی در آنها انجام می‌شد و گره کور ترافیکی ما بودند از جمله اقدامات راه آهن سراسری در استان البرز است.

وی گفت: چهار خطه کردن قطار شهری که کار مطالعاتی آن عملیاتی و کار اجرایی آن در حال انجام است ، تکمیل کمربند شمالی شهر کرج به طول ۱۷ و نیم کیلومتر و راه هشتگرد به طالقاناز برنامه های در دست اقدام است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.