سید جواد حسینی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز اظهارداشت: ۱۲ هزار خانوار مشمول دریافت سیلندر گاز مایع در استان البرز هستند  که به موقع سیلندرهای گاز مایع را دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در چند روز گذشته به خاطر مشکلات حوزه حمل و نقل و کاهش تولید سیلندرهای گاز مایع وقفه ای در توزیع گاز مایع در شهرستان طالقان به وجود آمد، گفت: اکنون در هیچ نقطه ای از استان البرز مشکل عرضه سیلندر گاز مایع وجود ندارد.

این مسئول با بیان اینکه استان البرز به لحاظ برخورداری از نعمت گاز استان سبز محسوب می شود، خاطرنشان کرد:  سیلندر گاز مایع تنها برای خانوارهایی است که از نعمت گاز محروم بوده و از گاز مایع برای پخت و پز خود استفاده می کنند.

وی ادامه داد: ماهانه بیش از سه هزار تن  گاز مایع در تمام نقاط استان البرز توزیع می شود که بیشتر از نیاز مصرف کنندگان واقعی و مشمولان  دریافت گاز مایع است.

حسینی گفت: متاسفانه در بیشتر مواقع برخی افراد  سیلندرهای گاز مایع را برای مصرف سوخت خودروها  یا برای استفاده ایزوبام سقف واحدهای مسکونی و تجاری به کار می گیرندکه این کار غیر قانونی است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با بیان اینکه بیشترین مصرف کنندگان کپسول گاز مایع شهرستان طالقان و روستاهای جاده کرج – چالوس هستند، افزود: در صورتی که ساکنان این مناطق ماهانه تا چهار کپسول گاز دریافت کنند باز هم کمبود سیلندر گاز نخواهیم داشت چرا که بیشتراز مصرف در استان کپسول گاز مایع عرضه می شود.

حسین تقی نژاد مدیر عامل شرکت گاز استان البرزاعلام کرد که ۹۹.۹ درصد از مشترکان شهری و ۸۶ درصد از مشترکان روستایی استان البرز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: اکنون ۱۴ روستایی جاده کرج – چالوس و شهرستان طالقان دارای گاز هستند و ۳۸ روستا در این مناطق نیز به زودی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

استان البرز حدود ۲ میلیون ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

تعدادی از ساکنان استان البرز طی چند روز اخیر در تماس تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کردند که از حدود یک هفته پیش تاکنون سیلندر گاز مایع در جایگاه های عرضه این نوع سوخت  توزیع نشده و این امر مشکلاتی برای مردم و برخی اصناف مانندصنف ایزوگام ، صافکاران خودروها  و دیگر اصناف به وجود آورده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.