به گزارش روز پنجشنبه مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت : پس از اعلام سهمیه بندی  بنزین، سه زن  در منطقه محمد شهر کرج  با خاموش کردن خودروی خود در خیابان نسبت به این موضوع اعتراض و اقدام به سر دادن شعارهای هنجارشکنانه کردند.
وی ادامه داد: این افراد فرصت طلب با تحریک افراد و ایجاد تجمع های غیرقانونی عامل شکل گیری هسته اولیه اغتشاش و آسیب به اموال دولتی در منطقه "محمد شهر کرج" بودند.
سردار محمدیان با اشاره به اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی پیچیده این  سه متهم زن را شناسایی و در اقدامی غافلگیر کننده آنان را دستگیر کردند، گفت: قانون به شدت با اینگونه افراد که قصد اخلال در نظم عمومی را دارند، برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با قدردانی از حمایت ها و همکاری خوب مردم استان با پلیس گفت: دستگیری تمام  عوامل نا امنی روزهای اخیر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

روز گذشته نیز عوامل اصلی آتش زدن فروشگاه های امیران و رفاه درمنطقه کیانمهر کرج دستگیر شدند.

شهر۱۳۰ هزار نفری محمد شهر در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

به دنبال اعلام تغییر قیمت و سهمیه بندی بنزین اعتراض های آرام در استان البرز انجام شد اما عده ای معاند و فرصت طلب این اعتراض ها را به اغتشاش و آشوب تبدیل کردند که خسارات زیادی به بار آوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.