رحمان شجاعی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز روز چهارشنبه در نشست خبری اظهارداشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  به تازگی در گزارشی رتبه بندی ادارات کل خود را بر اساس امتیاز کسب شده در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۷ اعلام کرد که بر اساس آن اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز توانست با به دست آوردن بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، رتبه اول را در سطح ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به دست آورد.

وی افزود:  اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز در شاخص های اختصاصی با کسب امتیاز کامل در رتبه عالی و در شاخص های عمومی با تحقق بیش از ۸۸  درصدی، در رتبه خوب قرارگرفته است.

استان البرز دارای یک هزارو۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

همچنین با توجه به کوهستانی بودن بخشی از راه های استان و تردد بالا در تمام راه های البرز ، راهداران این استان به صورت شبانه روزی به مردم و مسافران خدمات رسانی می کنند.

روزانه بیش از ۳۰۰ هزار تردد خودرویی در جاده های البرز ثبت می شود که در ایام تعطیل از مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار تردد می گذرد.

فعالیت شبانه روزی  راهداران در جاده برفگیر و کوهستانی  کرج - چالوس  از ماندگارترین خاطره های مسافران این جاده گردشگری است که این تلاش ها بارها مورد تحسین مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.