به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون افزود: همزمان با وقوع سیلاب در مناطق غربی کشور، راهداران استان در قالب 2 تیم راهداری در مناطق سیل زده لرستان حضور یافتند و مشغول خدمت شدند.
به گفته وی، تیم های اعزامی به همراه ماشین آلات سنگین راهداری با هدف بازگشایی و بهسازی مسیرهای آسیب دیده از سیل شهرها و روستاها به لرستان اعزام شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین اظهار داشت: میزان امدادرسانی راهداران قزوین برای مناطق سیل‌زده لرستان حدود 2 هزار نفر ساعت بوده است.
پیرنون یادآور شد: خدمات راهداران در 2 مسیر آبشار وارک (واقع در 25 کیلومتری خرم آباد) شامل عملیات بازگشایی راه ارتباطی هشت روستای میان رود، برگر یک و 2، پاکبود، مهوک 2، باغ نو، پایادیندار و پشت پر و همچنین مسیر آبشار نوژیان شامل راه های روستایی حکومتی، چنار، مکینه، تازان و ایستگاه قطار (کشور) را شامل شده بود.
این مسئول راهداری ادامه داد: بازگشایی مسیر‌های اصلی و فرعی شامل ریزش کوه و آب شستگی جاده و اصلاح مسیر تا رسیدن آن به سطح آسفالت ریزی از جمله اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین اضافه کرد: راهداران اعزامی از قزوین برای ارایه خدمات یاد شده به صورت شبانه روزی و مستمر عملیات عمرانی و راهداری را انجام داده تا مسیرهای مسدود و یا تخریب شده برای عبور و مرور هموطنان سیل زده بازگشایی و اصلاح شود.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.