سرپرست راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ، گفت: راهداری وظیفه ذاتی این اداره کل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقاء ایمنی نمی توان انتظار بهبود شرایط مناسبی را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسمعیل فولادی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون عمده تلاش های این اداره کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راهها ، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاریهای انجام شده در این بخش میگردد.

وی تصریح کرد: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی ،عملیات راهداری نام گرفته است ، انجام هرگونه عملیات اجرائی و کنترل ترافیک بر روی راههای موجود ضمن حفظ ایمنی استفاده کنندگان از راه ، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد .

این مقام مسئول گفت: لذا برنامه ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت ها بمنظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری از تأخیر در سفر و ناراحتی استفاده کنندگان از راه حائز کمال اهمیت می باشد.

فولادی به مشکلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان کرد: راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند ، انسانهایی بی ریا و مخلص که در جهت آسایش و رفاه هموطنان خود از هیچ کوشش و تلاش دریغ نمی کنند لذا وظیفه مسئولین این بخش است که بتوانند با راهکار ها و برنامه های کاری منعکس کننده بخش کوچکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان و قدردان آنان باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات ایمن سازی این اداره کل اشاره و اظهار داشت : نصب نیوجرسی ، اجرای خط کشی ، نصب تابلو و علائم و پاکسازی حریم راهها ( در قالب طرح مازندران پاک )  از دیگر فعالیتهای راهداران بوده که در سطح جاده ها به اجرا در آمد. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.