در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور، عصر دوشنبه تیم‌های گل ریحان و نود ارومیه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر می روند.

شاگردان محمد نصرتی سرمربی تیم گل ریحان البرز، در بازی‌های گذشته توانستند خود را به جمع مدعیان صعود رسانده و با کسب ۲۰ امتیاز درمکان چهارم جدول قرار گیرند.

تیم البرزی، در این فصل رقابت‌های لیگ دسته یک، تاکنون بدون یک شکست روند رو به صعودی داشته و در ۱۰ بازی گذشته شکستی در کارنامه خود به ثبت نرسانده اند.

در مقابل گل ریحان امروز، نود ارومیه قرار دارد که در دومین سال حضورش در رقابت های لیگ دسته یک کشور، توانسته نتایج خوبی از خود برجای گذارد و در پایان هفته دهم، با ۲۱ امتیاز در مکان دوم جدول لیگ خود را جای دهد.

نود امروز به مصاف تیمی درکرج می‌رود که هدف نهایی‌ گل ریحان صعود به لیگ برتر است و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های خود توانسته خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود تا این جای فصل نشان دهد.

محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز در گفت وگویی عنوان کرد که برای این بازی با آمادگی کامل به زمین می رویم و تمامی سعی ما بر این است که بتوانیم پیروز این دیدار باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.