به گزارش ایرنا، گل ریحان البرز تاکنون در لیگ دسته یک کشور ۶ بازی داشته که در این بازی ها بدون شکست، سه برد، سه مساوی، هشت گل زده و سه گل خورده داشته و توانسته با کسب ۱۲ امتیاز در مکان ششم جدول لیگ دسته یک کشور قرار گیرد.

شاگردان محمد نصرتی سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز از آغاز فصل، توانسته‌اند حاشیه‌ها را به کنار رانده و تاکنون بدون شکست نشان دهند که حریفان نباید آنها را دست کم بگیرند.

در دیدارهفته گذشته این تیم در رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور با استقلال تهران، با وجود اینکه نتوانست از پس این تیم لیگ برتری بربیاید و با سه گل مغلوب شد اما گل ریحانی‌ها در زمین بازی جانانه‌ای از خود ارائه و ثابت کردند که حریف ساده‌ای برای هیچ تیمی نیستند.

 هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی برگزار می شود که عصرشنبه سیزدهم مهرماه ساعت ۱۵تیم گل ریحان استان البرز در انزلی به مصاف ملوان می رود.

ملوان هم اکنون ۲ امتیاز در مکان شانزدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

محمد نصرتی سرمربی گل ریحان البرز روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد: تیم در وضعیت خوبی قرار داشته و آمادگی کامل برای برگزاری این رقابت را داریم.

اگر چه گل ریحانی‌ها در دیدار امروز خود با ملوان سه بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما تمامی بازیکنان در آمادگی کامل به سرمی برند.

وی توضیح داد: تمرینات تیم به خوبی انجام در شرایط مناسبی قرار داریم و هدف این است که با دست پر از زمین ملوان بازگردیم.

گل ریحان به دنبال این است که تداوم بازی‌های خوب گذشته خود را داشته باشد و بتواند به نتیجه مد نظر خود دست یابد.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.