به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، این انتصاب به دنبال استعفای 'محمد بهرامیان' سرمربی سابق باشگاه که در سه هفته متوالی نتوانسته بود نتایج لازم را بگیرد، صورت گرفت.
جعفری سرمربی جدید باشگاه بعثت کرمانشاه سابقه بازی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران و همچنین دستیاری امیرقلعه نوعی در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ برتر را دارد.
حضور در تیم های البدربندر کنگ، کیمیا فرایند تهران و نفت امیدیه خوزستان به عنوان سرمربی از دیگر سوابق کاری جعفری می باشد.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه پس از انتخاب سرمربی جدید باشگاه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: پس از استعفای بهرامیان سرمربی سابق با 2 مربی خوشنام فوتبال وارد مذاکره شدیم که در نهایت با جعفری به توافق رسیدیم.
افشین حسنی ادامه داد: سرمربی جدید باشگاه از جمله مربیان با دانشی است که سابقه خوبی در عرصه مربی گری دارد و مطمئنم می تواند به تیم بعثت هم کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: هر چند تیم بعثت در رده ششم جدول قرار دارد اما فاصله ما با صدر جدول 6 امتیاز است و معتقدم می توانیم این اختلاف را در هفته های آتی به حداقل برسانیم.
حسنی گفت: من به بازیکنان تیم بعثت ایمان دارم و مطمئن هستم که بازهم به روزهای اوج خود بباز می گردیم و جزو مدعیان گروه خواهیم بود.
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم ما در هفته دهم میزبان شهرداری فومن تیم صدر جدولی است و اگر بتوانیم این دیدار را با پیروزی پشت سربگذاریم به 3 امتیازی صدر جدول خواهیم رسید.
وی در پایان همچنین از تلاش های محمد بهرامیان سرمربی سابق بعثت قدردانی کرد و گفت: هرچند وی به عنوان سرمربی در تیم فعالیت نمی کند اما همچنان از دانش و تجربیات وی در باشگاه استفاده می کنیم.
در پایان هفته نهم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه از هشت مسابقه خود صاحب 11 امتیاز شده و در مکان ششم جدول رده بندی گروه سوم قرار دارد.
مسابقات این فصل لیگ دسته دوم با حضور 33 تیم در سه گروه 11 تیمی برگزار و در نهایت از هر گروه چهار تیم به دور دوم و نهایی صعود می کنند تا برای مشخص شدن چهره 2 تیم صعود کننده به رقابت های فصل آینده لیگ آزادگان تلاش کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.