به گزارش ایرنا تیم فوتبال ۹۰  ارومیه از ساعت ۱۴:۴۵ امروز /دوشنبه/ در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم گل ریحان البرز با هدایت محمد نصرتی است؛ این ۲ تیم تاکنون سه بار در دیدارهای رسمی و دوستانه به مصاف هم رفته اند که سهم هر تیم یک برد، یک باخت و یک تساوی بود.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم اکنون تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ پیروزی، سه تساوی و یک شکست، با ۹ گل زده، سه گل خورده و اندوختن ۲۱ امتیاز با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فجر سپاسی شیراز در رده دوم جدول دارد و امروز برای صدرنشینی خود به میدان می رود.

تیم گل ریحان البرز نیز با اندوختن ۲۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد، ۲ تیم جدال سختی پیش رو دارند و برای حفظ جایگاه خود تلاش خواهند کرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که روز چهارشنبه گذشته در هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در دیداری خانگی مقابل آرمان گهر سیرجان به برتری رسیده است، از روحیه خوبی برای رویارویی با حریف البرزی خود برخوردار است.

شاگردان وحید بیاتلو تمرینات خود را طی روزهای شنبه و یکشنبه جاری در ورزشگاه کارگران تهران برگزار کرده و عصر یکشنبه گذشته خود را به شهر کرج محل برگزاری این مسابقه رساندند.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.