به گزارش ایرنا، مولف این کتاب که توسط انتشارات آوای ویانا در شمارگان یک هزار نسخه منتشر شده، فاطمه نصیری شکوه همسر شهید معظم مسکنی است و نسیم عبدی، نوژن گرافیک و مجید اورعی نیز به ترتیب عده‌دار ویراستاری، صفحه‌آرایی و طراحی جلد آن شدند.

نویسنده کتاب در بخشی از مقدمه آورده است: او (شهید مسکنی) همواره آرزوی شهادت داشت و اکنون این سرباز فداکار اسلام، مزد زحمات ارزشمند خود در راه خدا را دریافت نموده و به آرزویش نائل گردیده است.

«هدف از نوشتن این کتاب توصیف و بیان ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و مذهبی از جمله اخلاص، استقامت، شجاعت، مردمی بودن و دیگر خصوصیات نیکو از آن شهید بزرگوار است.»

عنوان‌های محتوای کتاب پرواز سرخ شامل سلام بر شهدا، دلنوشته‌های همسر و زندگینامه شهید، خاطرات والدین و همرزمان، وصیت نامه، شرح مختصری از خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی شهید، نحوه شهادت و تصاویر است.  

این کتاب سال ۱۳۹۸ در ۷۷ صفحه روانه بازار نشر شده و علاقه‌مندان برای تهیه آن می‌توانند با شماره ۳۴۴۲۱۵۸۹ در کرج (۰۲۶) تماس حاصل کنند.

شهید برات اله مسکنی اول فروردین ۱۳۴۳ در تهران دیده به جهان گشود و ۲۵ اسفند ۱۳۶۳ در جزیره مجنون با لبیک گفتن به دعوت حق، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

استان البرز با جمعیتی حدود سه میلیون نفر دارای ۴۷ کتابخانه نهادی و ۲۳ کتابخانه مشارکتی است.

کتابخانه های استان با داشتن یک میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه کتاب، ۹۶ هزار و ۲۰۰ نفر عضو دارند.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.