به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اجرای تئاتر خیابانی قطره‌ها در منطقه مهرشهر، نمایش مذهبی تنها سردار در پارک تنیس کرج، مراسم ویژه هنرمندان استان البرز در خانه هنرمندان،برپایی ‌ نمایشگاه قاصدک‌های عاشق، مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین  شب شعر منظومه عاشورا و دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است که در پارک هامون چهارمهر به اجرا درمی‌آید و تئاتر خیابانی شبگرد در محدوده مصلی مهرشهر در این هفته میزبان علاقه مندان است.

 حرکت اتوبوس جنگ به همراه برنامه فرهنگی ، نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدسدر- مصلی کرج و مهرشهر، کارگاه آموزشی کاریکاتور در امامزاده حسن (ع)  و امامزادهمحمد (ع)  روز چهارم مهرماه‌جاری از دیگر برنامههای هنری به شمار می‌رود.

سینما هجرت کرج به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم «این ۲۳ نفر» در برنامه کاری خود قرار داده ضمن آنکه این فیلم پنجم مهرماه در پارک شمشاد، بلوار جهان‌نما نمایش داده می‌شود.

اجرای سرود دفاع مقدس روزهای چهارم و پنجم مهرماه جاری در بلوار امامزادهحسن (ع) و فلکه دوم رجایی شهر کرج از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط مدیریت شهری کرج اجرا می‌شود.

کلانشهر کرج دارای ۱۰ منطقه شهری است.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.