تقی غیاثی تبار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز به تشریح عملکرد آموزشی این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال جاری در دو بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای پرداخت و گفت: این آموزش ها طبق برنامه ریزی عملیاتی و نقشه راه تدوین شده با هدف رفع معضل بیکاری، تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در راستای رونق تولید و نیاز بازار کار صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز افزود: ۱۱ هزار و ۹۰۸ نفر از متقاضیان آموزش های فنی و حرفه ای در بخش دولتی در خوشه های خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر و کشاورزی از آموزش های مهارتی بهره مند شده اند که از این تعداد، پنج هزار و ۹۸۲ نفر در مراکز ثابت و یک هزار و ۲۷۹ نفر در حوزه های سیار شهری و سکونتگاه های غیررسمی بوده اند.

وی افزود: همچنین ۷۴۵ نفر در بخش پادگان، ۷۴۹ نفر در بخش روستایی و عشایری، ۹۷۶ نفر در بخش زندان، یک هزار و ۳۵۴ نفر در بخش صنایع و اصناف و جوار کارگاهی و یک هزار و ۹۲ نفر نیز در مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی، محیط کار واقعی و مراکز درمانی تحت پوشش بهزیستی بوده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در پایان سخنان خود آمار عملکرد آموزشی بخش خصوصی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان البرز را در طول این مدت ۱۸ هزار و ۲۵۹ نفر اعلام کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1264953
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.