به گزارش ایرنا، مجتبی شاکری عصر پنجشنبه در گردهمایی ایثارگران استان البرز در مصلای کرج افزود: آمریکایی ها برای مذاکره با ما  ۱۲ شرط ذلت بار گذاشته اند که از نگاه آنها ایران باید این شرط ها را قبول کند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام بدانند که ما به پشتوانه راهبردهای ولایت از مسیرهای دشوار  نیز عبور خواهیم کرد.

شاکری  با بیان اینکه مقام معظم رهبری ابرگفتمان انقلاب اسلامی را گام دوم انقلاب قرار دادند، خاطر نشان کرد: زحمت های بسیاری کشیده شد تا این انقلاب به دست ما افتاد، اگر از تاریخ ۱۰۰ سال پیش بگوئیم از میرزای شیرازی سخن می گوئیم که کار بزرگی کرد اما قانون اساسی ننوشت و انقلاب نکرد، مشروطه نیز تبدیل به یک نظام اسلامی نشد، ملی شدن نفت نیز آنگونه نبود که همه چیز آن در اختیار ما باشد.

وی  گفت: پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، امروز پاسخ تمام پرسش هایی که در خصوص انقلاب، کارآمدی وعده ها و اینکه به آنها رسیده و یا تا چه میزان رسیده توسط مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب آورده شده است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: کسانی چهل سالگی نظام را به معنای برداشتن عصا تعبیر کردند، در برداشت عده دیگر چهل سالگی یعنی فرونشست انقلاب، این در حالی است که چهل سالگی انقلاب به تعبیر رهبری معظم انقلاب یعنی پختگی نظام و انقلاب.

شاکری بیان داشت: منشور گام دوم انقلاب نشان دهنده حقایق بزرگی است، این منشور توسط رسانه ها و در دروس دانشگاهی باید گنجانده شود، از هر قشری که هستیم باید با تمام وجود به صحنه بیاییم.به همان میزان که در مورد نماز باید دقت کرد در مورد انقلاب نیز باید مراقب بود ، نگوئیم که دیگر وظیفه ای نداریم چرا که هر قدر جلوتر می رویم دشمنان اندیشکده های خود را بیشتر به کار می گیرند، آنها فکر می کنند تا برای مردم حاشیه سازی ایجاد و غریزه جوانان ما را هر چه بیشتر تحریک کنند.

شاکری ادامه داد: چه کسی گفته جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران کارشان را کرده اند، دیگر نیاز به استراحت دارند و باید در گوشه ای نشسته دیگر بخش های جامعه کار خودش را انجام می دهد، اینگونه نیست میدان، میدان عمل است، رهبری بارها فرمودند که جانبازان باید در جامعه حضور داشته باشند، حضور شما به معنای ترویج انقلاب است پس باید از آنچه داریم مراقبت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سقوط پهپاد آمریکایی ها توسط ایران اظهار داشت: ترامپ در نتیجه سقوط این پهپاد پیغام داد که غرور ملی ما شکست هر جایی را که می دانید حتی در کویر باشد ما آن را بمباران کنیم تا بگوئیم ما نیز تلافی کردیم، اما دیدید که مقام معظم رهبری فرمودند که حق ورود ندارند و با آنها برخورد می شود.

شاکری  خاطرنشان کرد: جبهه کفر به سید حسن نصرالله هشدار داد که کارگاه تولید تسلیحات شما را کشف کرده ایم اگر تا ۱۵ روز آینده خلیه نکنید آن را بمباران خواهیم کرد، اما دیدید که هیچ گونه حرکتی نکردند.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی افزود: آن اندیشه ای که می گفت بشار نباید باشد، بشار ماند و گروه های تکفیری رفتند، اندیشه هایی که می گفتند یمن به ما چه ربطی دارد، دیدید که انصار الله چه کرد.

 شاکری ادامه داد: امروز آمریکا و اروپا در انفعال کامل به سر می برند همه باید در صحنه باشیم و نسبت به داشته هایمان مراقبت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مدیریت فضای مجازی اشاره کرد و گفت : مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند چراکه رهبری بارها در خصوص فضای مجازی فرمودند که دشمنان در این فضا می خواهند برای ما دین و عقیده بسازند و رفتار و مشغله ذهنی مورد نظرشان را بر ما تحمیل کنند.

همایش بزرگ ایثارگران و جانبازان هدف گرامیداشت دفاع مقدس در کرج برگزار شد.

۷۴۱۴/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.