سلیمان رستمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری جلسات متعدد، پیگیری‌های مستمر و دستورات استاندار البرز مبنی بر ارائه‌ی خدمات درمانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مقرر شد مراکز دولتی و خصوصی به جامعه‌ی هدف ارائه‌ی خدمت کنند.

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقدامات انعقاد تفاهم نامه با بیمارستان فوق تخصصی تامین اجتماعی البرز بوده که بخشی از خدمات این بیمارستان به صورت ویژه در اختیار ایثارگران قرار بگیرد.

در اجرای این تفاهم نامه پذیرش ایثارگران به صورت جداگانه بوده و حتی تخت‌های ویژه برای این افراد در بخشهای مختلف این بیمارستان در نظر گرفته شود تا خدمات کامل خارج از نوبت به آن‌ها ارایه شود.

به گفته رستمیان پیش از این بیمارستان‌های دولتی امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد، امام جعفر صادق (ع) ساوجبلاغ و فاطمه زهرا (س) اشتهارد با بیمه دی برای خدمات‌رسانی به ایثارگران قرارداد منعقد کرده بودند.

پنج بیمارستان دولتی امام علی (ع)، مدنی، امام حسین (ع) ماهدشت، شهید رجایی حصارک و کمالی به تازگی با این بیمه برای ارایه تمام خدمات قرارداد منعقد کرده‌اند.

همچنین بیمارستان‌های خصوصی تخت جمشید، کسری، مریم و قائم نیز فقط برای خدمات بستری و جراحی به ایثارگران خدمات رسانی می‌کنند.

۹ مرکز آزمایشگاهی، پنج مرکز فیزیوتراپی، ۱۲ داروخانه، ۱۸ درمانگاه، سه مرکز تصویربرداری، ۲ مرکز خدمات رسانی بالینی نیز به غیر از این بیمارستان‌ها به جامعه ایثارگری استان خدمات رسانی می‌کنند.

ایثارگران استان البرز برای اطلاع بیشتر از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی می‌توانند به سامانه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مراجعه کنند.

اکنون ۵۰ هزار ایثارگر در استان البرز که حدود ۲۰ هزار نفر از آنان را ایثارگران میهمان تشکیل می‌دهند، برای تامین هزینه های درمانی تحت پوشش بیمه دی قرار دارند.

البرز دارای ۱۵ هزار جانباز، حدود ۶ هزار شهید و ۹۰۰ آزاده و همچنین حدود ۶ هزار ایثارگر میهمان می‌باشد.

۶۱۵۶/۶۹۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.