به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل،  علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مرزی اصلاندوز با بیان اینکه بیش از ۱۴هزار تخلف رانندگی در استان اردبیل شناسایی شده است اظهار کرد: از این میزان ۱۰ هزارو ۷۹۰ مورد جهت اعمال قانون به‌صورت هوشمند به پلیس راه کشور ارسال شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده ۱۰ هزارو ۶۲۳ مورد تخلف اضافه تناژ نیز توسط سامانه‌های توزین درحال حرکت شناسائی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در جهت ارتقای ایمنی محورها اقداماتی چون لکه‌گیری و روکش آسفالت، تجدید خط کشی، نصب تابلو، علائم ایمنی و ترافیکی، ایجاد سیستم روشنایی به‌صورت نقطه‌ای، شناسائی و حذف نقاط حادثه‌خیز توسط راهداران پرتلاش دیار سبلان در محورهای مواصلاتی استان انجام شده و یا درحال اجرا است.

شناسائی بیش از ۱۴ هزار تخلف رانندگی در استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در ۵ ماه گذشته ۱۴هزارو ۱۰۰ تخلف رانندگی توسط خروجی سامانه‌های ثبت تخلف آنلاین شناسائی و به‌صورت هوشمند جهت اعمال قانون به پلیس راه کشور ارسال شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان پلیس راه و راهداری علت تامه بیشتر تصادفات ۵ ماه گذشته استان تخطی از سرعت مطمئنه، انحراف و تجاوز به چپ، عدم رعایت فاصله طولی، عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی بوده و از مردم و مسافران خواست با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن داشته باشند.

وی افزود: تا پایان طرح تابستانی گشت‌های تلفیقی محسوس و نامحسوس پلیس راه و راهداری شبانه روز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل حضوری فعال دارند و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنند.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1252216
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.