علی صبحی روز دوشنبه در بازدید از حوزه استحفاظی اردبیل در گردنه حیران افزود: از این تعداد ۱۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، به ۱۴۴ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۴ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی بیان کرد: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها  حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۳۷۳ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل راه و حریم آن را سرمایه ارزشمند ملی دانست و اضافه کرد: راهداران برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان شبانه روز تلاش کرده و با متخلفین با قاطعیت برخورد می‌کنند

صبحی نصب بیش از هزارو۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و گفت:در مدت یاد شده ۶۷۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی توسط راهداران در جاده‌های  استان اردبیل نصب شده است.

وی گفت: ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران انجام شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

او اضافه کرد: راهداران همچنین در مدت یادشده شستشوی ۸ هزارو ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح ۷۸۵ کیلومتر راه، اصلاح ۳ هزارو ۷۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو ۱۳۲ شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.