​به گزارش ایرنا ، علی صبحی روز دوشنبه در بازدید از راه ارتباطی اردبیل - سرعین افزود: از این تعداد ۱۷۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۱۶۹ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۵۷ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در پنج ماه گذشته قلع و قمع شده است.

وی اظهار داشت: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۵۶۵ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و بیان کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با تمام توان تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می کنند.

او به خط‌کشی ۵۷۳ کیلومتر از راه‌های استان با رنگ گرم و سرد اشاره کرد و گفت: امسال تعمیر، مرمت و بهسازی پل‌های عنبرلو، سروآغاجی، صلوات، کنگرلو، آب‌بندی سطح و تطویل آب چکان پل‌های بزرگ در جاده‌های استان با تلاش راهداران انجام شد.

او با اشاره به روکش آسفالت در بیش از ۴۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان ارتقای ایمنی جاده‌ها را اولویت اصلی راهداری ذکر کرد.

وی همچنین اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز در نقاط مختلف استان، اصلاح رمپ‌های ورود و خروج فرودگاه اردبیل، اصلاح پیچ‌های جاده ثمرین، ایمن‌سازی سرازیری شرفه در محور گرمی و همچنین جاده تازه‌کند در محور پارس آباد را از دیگر اقدامات راهداران استان در سال جاری ذکر کرد.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.