به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در جلسه شورای معاونین استانداری البرز  با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، کسب رضایتمندی مردم را به عنوان اولویت اصلی مسئولان استان مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: همه ما مسئولان برگزار کننده انتخابات باید بدانیم که نه حزب هستیم و نه خود را عضو به گروهی می دانیم، ما در راستای بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند حتی اگر نظام را قبول ندارید به خاطر میهن خود در انتخابات شرکت کنید، بستر را برای تمام نامزدها و اقشار مختلف مردم فراهم می کنیم که به منتخب خود رای دهند. 

شهبازی گفت: با پرهیز از هرگونه شائبه افکنی در خصوص سوگیری و جهت دهی به جریان انتخابات، فضا را آماده کنیم تا مردم بدانند و مطمئن باشند که مجری انتخابات، مهماندار و حافظ آرای آنها است.

استاندار البرز ضمن قدردانی از شهردار کرج و مجموعه شهرداری به خاطر فعالیت ها و اقدامات مطلوبشان از معاونان استانداری خواست مدیرانی را که  در خدمت به مردم موفق هستند را مورد تشویق قرار دهند.
شهبازی، افزود: انتظار می رود که مدیران استان از حرکت بخشی و جزیره ای پرهیز کنند.

استاندار البرز ادامه داد: در شرایط کنونی کشور ، مدیران البرز نیز به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری به صورت شبانه روزی در حال تلاش و تکاپو هستند از این رو ضرورت دارد که همواره در دسترس باشند تا روند امور مهم استان دچار اختلال و مشکل نشود.

شهبازی گفت: یکی از شروط اصلی مدیران برای انتصاب در پست های مختلف، اسکان و استقرار در محل خدمت بوده چراکه مدیران با حضور مداوم در جغرافیای مسئولیت خود می توانند اشراف بیشتری به مسائل آن منطقه داشته باشند.

وی همنوایی و هماهنگی بین مجموعه مدیران استان بسیار ضروری دانست و افزود: به این دلیل که توفیق در مسیر توسعه و آبادانی استان در گرو همین وحدت و انسجام است.

استاندار البرز اضافه کرد: طبق شرع و قانون رعایت و اجرای دستورات مسئولان مافوق باید بلادرنگ و بدون نقص صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه برپایی هر چه باشکوه تر مراسم آیینی سوگواری امام حسین (ع) ضرورت دارد، گفت: باید تدابیری اندیشیده شود که زائران اجتماع بزرگ اربعین از البرز با فراغ بال، آرامش و امنیت کامل به کربلای معلی سفر کنند.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.