رقابت های ژیمناستیک و شنا دانش آموزان کشور طی چند روز اخیر در استان چهار محال و بختیاری جریان داشت .

المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور ازهفته اخیر در رشته های فوتسال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال، والیبال، دوومیدانی، شنا و ژیمناستیک  در استان های مازنداران، اردبیل، اصفهان، سمنان، چهارمحال بختیاری  آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

۱۷۸ دانش آموز البرزی در رشته های ورزشی یاد شده راهی این رقابت ها شده یا می شوند. 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز اظهارداشت:  کاروان ورزشی دانش آموزان البرزی با گرامیداشت نام شهید مدافع حرم « عبدالرشید رشوند»  در مسابقات کشوری حضور پیدا می کنند.

فرشید علیزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: دانش آموزان  دوره اول متوسطه البرز در رشته ژیمناستیک این المپیاد کشوری  که در شهرکرد برگزار شد، موفق به کسب  چهار مدال رنگارنگ و مقام پنجم تیمی شدند.

وی بیان داشت: در رقابت انفرادی امیر حسین سلگی از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج در بارالل مقام اول و زمینی مقام سوم ، نیما شاهوردی از آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در دارحلقه مقام دوم و بارفیکس مقام سوم کشوری را در این مسابقات کشوری به خود اختصاص دادند.

علیزاده تصریح کرد: محمد رضا عزت زاده ازآموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج  در بارفیکس و بارالل مقام سوم مسابقات  رشته ژیمناستیک  کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: دانش آموزان البرز در این رقابت کشوری ۶ مدال انفرادی و  مقام چهارم تیمی را به دست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان این استان در رشته شنا نیز ۴ مدال رنگارنگ و مقام پنجم تیمی را در المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزان سراسر کشور از آن خود کردند.

علیزاده یادآورشد: دانش آموزان البرز دراین رقابت  موفق به شکسته شدن دو رکورد کشوری در ماده های ۵۰ متر و ۱۰۰ متر کرال سینه رشته شنا شدند.

 وی با اشاره به اینکه رقابت شنا نیز در شهر کرد برگزار شد، افزود: آریا عباس زاده در ۱۰۰ متر کرال سینه نفر مقام اول را به دست آورد و رکورد جدید ۰۶/۲۶  را در این رقابت کشوری ثبت کرد.

وی گفت: کسری میرسمیعی در ۱۰۰ متر کرال پشت و ۲۰۰ متر کرال پشت مقام سوم را به خود اختصاص داد.

 المپیاد فرهنگی ورزشی دانش اموزان سراسر کشور از هفته اول مرداد ماه آغاز و تا ۳۱ مرداد ماه ۹۸ ادامه دارد.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.