ساسان شاه بهرامی روز دوشنبه در آیین استقبال از شرکت کنندگان در سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر کشور در شهرکرد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی پسران و سی مین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دختران در ۱۰ رشته دختران و ۱۰ رشته پسران با حضور دانش آموزان برتر برگزار می شود.

به گفته وی، امسال استان چهارمحال و بختیاری میزبان سه رشته پایه دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک در مقطع متوسطه اول است.

وی اظهار داشت: مسابقات در شهر رامسر در ۳ رشته دختران و پسران، اردبیل ۲ رشته پسران، اصفهان ۲ رشته دختران، سمنان ۲ رشته دختران برگزار می شد.

شاه بهرامی از اعزام نفرات برتر رشته ورزشی فوتسال شهر تبریز به نمایندگی از کاروانهای کشور به مسابقات تایلند خبر داد، افزود: تیرماه نیز تیم دو و میدانی به کرواسی اعزام شد.

قائم مقام سرپرست عالی مسابقات  ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در شهرکرد از آغاز پذیرش سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان پسر سراسر کشور مقطع متوسطه اول از روز بیستم مردادماه درمجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد خبر داد.

خدایار قاسم پور افزود: سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر و سی امین دوره ورزش دانش آموزان دختر سراسر کشور مقطع متوسطه اول تا ۳۰مرداد ماه در سه رشته شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی برگزار می شود.

وی گفت: این رویداد ملی با شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان ، مربیان، سرپرستان، داوران، ناظران و عوامل اجرایی شرکت می کنند.

قاسم پور تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات را ۱۸۰ تیم عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با اشاره به میزبانی استان برای چهارمین سال پیاپی در رشته های شنا و دو و میدانی و ژیمناستیک افزود: وجود امکانات و تجهیزات کامل دراستان زمینه میزبانی مسابقات را فراهم کرده است.

 وی در پایان به برگزاری مسابقات در تقویت ورزش قهرمانی و روحیه نشاط  در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: این مسابقات ورزشی دانش آموزی در سال رونق تولید با شعار "ورزشکار، دوستدار و حافظ محیط زیست " برگزار می شود.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.