به گزارش خبرآنلاین،  سید احمد حسینی با اشاره به افزایش ۱۶۳ درصدی درآمد منطقه در چهار ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار کرد: به غیر از فروردین ماه، امسال توانسته ایم با جذب بودجه ۱۰۰درصدی نسبت به ماههای مشابه سال گذشته روند صعودی جذب درآمدی داشته باشیم.

حسینی افزود: تحقق این امر به واسطه برنامه ریزی مدون مجموعه مدیریتی و همکاری تمامی همکاران و همراهی شهروندان صورت گرفته است.

معاون مالی واقتصادی منطقه دو گفت: علاوه براین، کسب رتبه نخست اصناف در بین مناطق ۱۰گانه شهرداری کرج، جذب بیش از صد در صد عوارض خودرو مصوب سال ۹۸ و رتبه سوم درآمد نقدی در بین مناطق ۱۰گانه طی سه ماه گذشته، بخشی از توفیقات درآمدی امسال این منطقه بوده است.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار است که طی پنج سال گذشته شهرداری منطقه توانسته درآمد بیش از صد درصد درآمدهای پایدار را محقق کند و این افزایش درآمد باعث شده تا طی ماه‌های اخیر گام‌های موثری در راستای عمران و آبادی  این منطقه برداشته شود.

این مسئول بیان کرد: افزایش درآمد باعث می شود برنامه ریزیها، ارائه خدمات، انجام فعالیت های عمرانی و خدماتی به نحو موثرتری انجام شود؛ این مهم علاوه بر آنچه مطرح شد، رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

وی اشاره به  ضرورت پرداخت به موقع عوارض از سوی شهروندان یادآور شد: شهروندان این منطقه با پرداخت به موقع عوارض سهم مهمی در آبادانی شهر داشته و خادمین خود را در ارائه خدمات بهتر یاری می کنند.

حسینی، صداقت، شفافیت و اعتماد سازی شهروندان را از دلایل اصلی این موفقیت برشمرد و تاکید کرد: حفظ روند صعودی درآمدهای منطقه تا پایان سال جاری ادامه دارد.

معاون مالی و اقتصادی منطقه گفت: امیدواریم با استقبال مناسب سرمایه‌گذاران و سازندگان، تا پایان سال شاهد پیشرفت زیادی در حوزه‌های مختلف این منطقه باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1227539
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.