معاون عمرانی و خدمات شهری وزیر کشور گفت: بهتر است دستگاه‌های مختلف اجرایی و سازمان‌ها نسبت به پرداخت بدهی خود به شهرداری‌ها تلاش و جدیت ببیشتری را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مهدی جمالی‌نژاد در مراسم افتاح پل داروپخش اردبیل با قدردانی از تلاش و همت شهرداری اردبیل در تکمیل و افتتاح این پل در این شرایط سخت اقتصادی شهرداری‌ها اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های جدی ما در مجموعه شهرداری‌ها توجه به توسعه یافتگی شهرها براساس مولفه‌های توسعه پایدار است.

وی ضرورت توسعه پایدار و رشد جهشی را در مناطق مختاف شهرها براساس اولویت عمران و آبادانی و خدمات‌رسانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: اولین شاخصه‌ای که در مسیر توسعه شهرداری‌ها باید به آن توجه کنند جلب مشارکت مردم است که در این زمینه اصلی‌ترین مولفه اعتمادسازی است.
معاون عمرانی و خدمات شهری وزیر کشور بیان کرد: اگر در این زمینه مردم به دستگاه اجرایی به ویژه شهرداری‌ها و شوراها بی‌اعتماد باشند، هیچگونه همراهی اتفاق نمی‌افتد و در نتیجه توسعه عقیم می‌ماند.

جمالی‌نژاد ضرورت تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌ها را در مدت زمان کوتاه با همراهی مردم و حضور سرمایه‌گذاران یادآور شد و تصریح کرد: اگر مردم صمیمانه آنچه که در توان و بضاعت شهرداری‌هاست ببینند قطعا با آنها همراهی کرده و زمینه تحقق بسیاری از اهداف و برنامه‌ها را فراهم می‌آورند.

وی خواستار کاهش دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان به ویژه مدیران شهرداری‌ها شد و گفت: کار شهرداری تنها جارو و رفت و روب عمومی نیست بلکه بالاتر از آن کار شهرداری‌ها ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه مناطق مختلف شهر است که ضرورت دارد در جلب سرمایه‌گذاران، شهرداری‌ها فرش قرمزی را پهن کنند.
معاون عمرانی و خدمات شهری وزیر کشور یادآور شد: ما در سالجاری به تمام شهرداری‌ها به ویژه شهرداری‌های مناطق کم درآمد و محروم توجهی جدی داریم و از منابع مختلف تلاش می‌کیم تا آنها را در رسیدن به اهداف و تحقق بودجه سالانه کمک کنیم.
جمالی‌نژاد بیان کرد: خود شهرداری‌ها نیز باید با جلب مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران به توسعه زیبنده مناطق دست بزنند تا حرکتی موفقیت آمیز در عرصه‌های مختلف رقم بخورد.
وی اضافه کرد: امروز شهرداری‌ها با کاهش منابع و برخی از کمی و کاستی‌ها روبرو هستند که در این زمینه بهتر است دستگاه‌های مختلف اجرایی و سازمان‌ها نسبت به پرداخت بدهی خود به شهرداری‌ها نیز تلاش و جدیت ببیشتری را انجام دهند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.