به گزارش خبرنگار ایرنا ، بهروز ندایی روز دوشنبه در همایش شهرداران استان افزود: با توجه به احتمال کاهش کمک های دولتی ، شهرداری ها باید از اتکای صرف به کمک های دولتی پرهیز کرده و توان گذران امور خود با درآمدزایی محلی را داشته باشند.
وی بیان کرد: هر یک از شهرداری های استان در سال آینده باید پروژه ای خاص با محتوای گردشگری ، اقتصادی و عمرانی تعریف و با همکاری سازمان همیاری شهرداری ها آن را اجرا کنند.
معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه شهرداری ها باید از عملکرد شفاف مالی برخوردار باشند ، خواستار ارائه عملکرد شهرداری ها به مردم برای رفع شبهه شد.
ندایی در ادامه از اختصاص 61 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک های دولتی به شهرداری های استان خبر داد و افزود: در سالجاری 230 پروژه توسط شهرداری های استان با 258 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسیده است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز در این همایش اجرای باکیفیت کار توسط شهرداری ها را ضروری دانست و گفت: در حال حاضر اجرای با کیفیت کار در اولویت اقدامات شهرداری ها باید باشد.
موسی کنعانپور افزود: در حال حاضر اقدامات عمرانی تنها هدف فعالیت های شهرداران نیست و توجه به حوزه های اقتصادی ، گردشگری ، فرهنگی و توسعه پایدار شهری نیز باید دنبال شود.
وی بیان کرد: در سال آینده مقرر شده هر یک از شهرداران متناسب با نیازهای شهری پروژه خاصی را مطالعه و طرح آن را برای اجرا معرفی کنند.
در این جلسه چند تن از شهرداران استان به بیان مشکلات شهری ، کارگری و حقوق شهرداران پرداختند.
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.