عبدالحسین حسن زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در اجرای این طرح حدود ۶۰۰ کنتور فرسوده آب روستایی  با هدف  مدیریت مصرف ، جلوگیری از هدر رفت آب و استاندارد سازی انشعابات نوسازی شد.

 وی افزود با تعویض کنتورهای فرسوده از مصرف بیش از حد آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌ شود ضمن آنکه  شرایط لازم به منظور مدیریت مصرف و خدمات‌ رسانی شایسته ‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

حسن زاده  با اشاره به  این که به صفر رساندن کنتورهای خراب در استان از اهداف اصلی شرکت است ، گفت: در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز افزود:تعویض کنتورهای فرسوده  ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت: همچنین ۲۲۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی شده که  ۲۷ هزار متر مکعب آب مصرفی داشته اند که مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بابت آب  بهای  مصرفی از آنها  دریافت شد.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که از طریق انشعاب‎های غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و تعدی  حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز ۱۵۵ هزار مشترک دارد.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.