افشین مظاهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی را از جمله معضلات این شرکت ذکر کرد و گفت: تلاش‌ها و اقدام‌های لازم برای مدیریت شبکه توزیع آب در شهرهای مختلف این استان با جدیت در حال انجام است، گروه های سیار شرکت آب و فاضلاب ایلام با هرگونه انشعاب آب غیرمجاز بشدت برخورد می کنند.
وی با بیان اینکه انشعاب های غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب سبب بروز خسارت هایی به شبکه توزیع و تاسیسات شرکت آبفای ایلام شده است، افزود: سال گذشته تعداد 726 انشعاب غیرمجاز در مناطق مختلف این استان کشف و جمع آوری شد که خسارت سه میلیارد و 463 میلیون ریالی را برای این شرکت در پی داشت.
سرپرست شرکت آبفای ایلام یادآور شد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این گونه انشعاب ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین، آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع می شود.
مظاهری با اشاره به آغاز فصل گرما از مشترکان خواست ضمن رعایت الگوی مصرف، کنتورهای خراب را تعویض، لوله‌ها و اتصالات داخل ساختمان را نشت ‌یابی و تعمیر کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 195 هزار مشترک آب و فاضلاب تحت پوشش شرکت آبفای شهری استان ایلام قرار دارند.
همچنین 135 هزار مشترک در استان زیر پوشش خدمات فاضلاب هستند.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.