نمایندگان مردم کرج ، فردیس ، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل آموزش و پرورش البرز در نشستی با محمد باقر نوبخت در زمینه مشکلات و نیازهای این استان در حوزه آموزش و پرورش رایزنی کردند.
در این نشست محمد جواد کولیوند و عزیزاکبریان به بیان نیازها و مطالبات آموزش و پرورش البرز که هر ساله با رشد جمعیت دانش آموزی ۴ درصدی مواجه است پرداختند.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم این مدیریت نشست با چهره های ملی به منظور توسعه فضاها و بهبود زیرساخت های آموزشی و پرورشی در البرز است.
سالار قاسمی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود شدید فضاهای آموزشی و پرورشی البرز و تراکم بالای دانش آموزی که هر ساله نیز به تعداد آن ها افزوده می شود باید از ظرفیت های استانی و ملی برای بهبود شرایط استفاده کرد.
با همراهی و همدلی که در بین مجمع نمایندگان و اداره کل آموزش و پرورش استان وجود دارد تلاش داریم از این ظرفیت ها استفاده کنیم به این دلیل دیدار با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: نیازهای آموزش و پرورش البرز به صورت مکتوب به معاون رئیس جمهوری ارائه شد و ایشان نیز دستور اقدامات لازم را برای تخصیص اعتبار انجام دادند.
قاسمی عنوان کرد: توسعه و تجهیز هنرستان های استان، تخریب و بازسازی مدارس، توسعه اردوگاه دانش آموزی طالقان، احداث سالن های ورزشی در مناطق جنوب شهر و ایجاد مرکز بزرگ رفاهی فرهنگیان در مرکز شهر کرج از مهم ترین درخواست هایی بود که در این نشست مطرح شد.
وی تاکید کرد: مقرر شد تا به زودی با دستور معاون رییس جمهوری مراحل تخصیص و جذب اعتبار آن ها صورت بگیرد.
استان البرز۴۶۰ هزار دانش آموز و حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.
۲۸۱۹/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.