مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به استعفای مدیر مدرسه ای که هنوز تخلف وی مبنی بر تنبیه بدنی دانش آموز به قطعیت نرسیده، گفت: این مدیر مدرسه استعفا داد و با این درخواستش موافقت شده است.

محمدحسین بی نیاز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: پرونده مدیر مدرسه ای که به اتهام تنبیه بدنی دانش آموز پسر یکی از مدارس ناحیه دو استان قزوین در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش در حال رسیدگی بود به شورای عالی نظارت این اداره کل ارجاع شده است.

وی افزود: از سوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان قزوین بیان شده که با توجه به مسائلی که پیش آمده، مدیر مدرسه تقاضای استعفا و جابجایی کرده و با این موضوع موافقت شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: مدیر مدرسه مستعفی، در حال حاضر در یکی از کانون‌های فرهنگی و تربیتی ناحیه دو قزوین به عنوان مربی مشغول به کار شده است.

بی‌نیاز خاطرنشان کرد: در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برای مدیر مدرسه رایی صادر نشده و فعلا موضوع در شورای عالی نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در حال بررسی است و نمی‌شود بازه زمانی برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد.

وی یادآور شد: مدیر مدرسه همچنان تنبیه بدنی دانش آموز را تکذیب می‌کند که رای شورای عالی نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، تکلیف وی را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.