این تفاهم نامه با هدف تامین، حفظ و ارتقا سلامت جسمی روانی و اجتماعی دانش آموزان و توانمندسازی دانش آموزان، خانواده ها و کارکنان مدارس برای رعایت سبک زندگی ایرانی- اسلامی است به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز یکشنبه  در آیین انعقاد این تفاهم نامه اظهارداشت: بهداشت و درمان هرساله هزینه زیادی را روی دوش دولت قرار می دهد و راه کم کردن هزینه های درمانی، سرمایه گذاری در حوزه بهداشت آموزش و پرورش از پیش دبستان تا دبیرستان است.

سالار قاسمی خاطرنشان کرد: اجرای این تفاهم نامه ها بدون ارزیابی از میزان موفقیت وعدم موفقیت آن کار را ناقص می گذارد، به همین دلیل هم در حین اجرای تفاهم نامه و هم در پایان، باید ارزیابی دقیقی از میزان دست یابی به اهداف و مفاد تفاهم نامه داشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه های این تفاهم نامه ضرورت دارد، اضافه کرد: باید تحلیل و ارزیابی مناسبی از اجرای برنامه ها  پیدا کنیم تا به اهداف تعریف شده در این برنامه دست پیدا کرد.

وی تصریح کرد: توافق نامه ای نیز برای اجرای برنامه وارنیش فلوراید تراپی در راستای برنامه سلامت دهان و دندان به امضای آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی  برای اجرا درسال تحصیلی جدید امضاء شد.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز و حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

۲۸۱۹/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.