اهدای افزون بر 2 هزار جلد کتاب در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اهدای 2 هزار و چهار جلد کتاب به ارزش ٥٣٨ میلیون ریال کتاب بین ٤٩ مجموعه، اداره و مرکز فرهنگی هنری و قرآنی در این استان خبر داد.

ناصر مقدم افزود: اهدای کتاب ها که در ماه های خرداد و تیر 1398 صورت گرفته از جمله اقدام های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

فراخوان درباره برگزاری آزمون های مهارتی  کاردانش

معاون هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام فراخوان جهت برگزاری آزمون های مهارتی کاردانش گفت: همه موسسه های فرهنگی هنری استان البرز که توانایی برگزاری آزمون با ظرفیت بالای 2 هزار و 500 نفر را دارند می توانند با ارائه مستندات و سوابق اجرایی در برگزاری آزمون های مشابه، به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، واحد آموزش مراجعه کرده و یا درخواست خود را به دبیرخانه این اداره کل ارسال کنند.

سارا بهراد افزود: آزمون مهارتی کاردانش فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته نخست شهریورماه برگزار می شود و همه درخواست ها تا دهم مرداد 1398 برای بررسی قابل قبول است تا کمیته آموزش پس از بررسی مستندات در خصوص برگزاری آزمون تصمیم گیری کند.

مسابقه کتابخوانی سوره مبارک جمعه                     

به مناسبت چهلمین سالگرد نخستین نماز جمعه پس از انقلاب، مسابقه کتابخوانی سوره مبارک جمعه برگزار می شود

فراخوان، فایل pdf کتاب (تفسیر نور) و سئوالات مسابقه کتابخوانی سوره مبارک جمعه در پایگاه خبری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه های عمومی البرز قرار دارد و علاقمندان باید پاسخ های خود را در قالب یک پیامک ١٠ رقمی (از سمت چپ به راست) به شماره ١٠٠٠٠٧٩٠ ارسال کنند.

مهلت شرکت در این مسابقه پایان مرداد ماه ١٣٩٨ است  و اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی شهریور ماه اعلام می شود.

این مسابقه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و اداره کل کتابخانه های عمومی البرز و شهرداری کرج برگزار و به ٤٠ نفر از برگزیدگان هدایایی تقدیم می شود.

7532/6993

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.