معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با تاکید استاندار البرز و نیازهای استان ضرورت دارد توسعه و افزایش سرانه‌های ورزشی و به ویژه ورزش همگانی در راستای سالم سازی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی به طور جد پیگیری و در دستورکار مسئولین ذیصلاح قرار گیرد.

به گزارش ایسنا منطقه البرز، علی دوریش پور با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج و مراسم ارسال لوازم ورزشی به مناطق روستایی افزود: توسعه پایدار در زندگی سالم و انسان سالم نهفته است بنابراین مسیر پیشرفت و تعالی هر جامعه‌ای با تعامل و ایجاد نشاط اجتماعی میسر است.

وی تاکید کرد: یک جامعه سالم بستری است برای پرورش انسان‌های سالم چراکه سلامت جسمی و ذهنی عامل موثری در پیشبرد اهداف توسعه و آبادانی استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: با تاکید استاندار محترم و نیازهای استان ضرورت دارد توسعه و افزایش سرانه‌های ورزشی و به ویژه ورزش همگانی در راستای سالم سازی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی بطور جد پیگیری و در دستورکار مسئولین ذیصلاح قرار گیرد.

وی اشاره کرد: در راستای حفظ اصالت فرهنگ اصیل ایرانی و تجلی فرهنگ های بومی باید نسبت به ورزش های روستایی نگرش ویژه‌ای شود.

درویش پور گفت: احداث و تجهیز خانه‌های ورزش در اولویت برنامه‌های توسعه ای مناطق روستایی قرار دارد و در ایام زمستان بسیاری از روستائیان به دلیل بیکاری می‌توانند اوقات فراغت خود را در این مکان ها سپری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اضافه کرد: با امضا تفاهم نامه مابین اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزش همگانی و دهیاری های البرز خانه‌های ورزش بیش از ۷۰ روستا تحت پوشش تجهیز لوازم ورزشی قرار می‌گیرند.

وی افزود: یکی از مهمترین ابزارها برای ایجاد روحیه و نشاط اجتماعی اهتمام ویژه به ورزش همگانی است که ضرورت دارد دستگاه‌های ذیصلاح در این امرمهم اهتمام جدی داشته باشند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.