معاون هنری سینمایی ارشاد البرز گفت: در حال حاضر اجاره یک سانس سالن نژاد فلاح 30 میلیون تومان است که در شرایط فعلی پرداخت آن تنها از پس گروه‌های مطرحی که اسپانسری قوی دارند بر می‌آید.

سارا بهراد در گفت ‌و گو با خبرنگار ایسنا منطقه البرز، اظهار کرد: اعتبار سال گذشته پردیس تئاتر استان به طور کامل جذب شده و تاکنون این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با گلایه از اقدام شهرداری کرج برای ساخت تئاتر شهر در پارک تاجیکستان افزود: وقتی اداره کل ارشاد در حال ساخت پردیسی با سه سالن 120 ،220 و 80 نفری است چه نیازی است که شهرداری هم برای ساخت تئاتر شهر دیگری هزینه کند؟

وی ادامه داد: بدون شک این موازی‌کاری‌ها باعث هدر رفت منابع مالی زیادی شده و تحقق مطالبات شهروندان را هم با کندی مواجه می‌کند.

این مسئول توضیح داد: بدون شک برای کرج همین سالن‌ها تا چندین سال پاسخگوست چون در شرایط فعلی پرکردن سالن 220 نفره ساده به نظر نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شهرداری هزینه‌ای که برای ساخت تئاتر شهر هزینه می‌کند را برای تکمیل پردیس تئاتر استان بگذارد، مردم زودتر صاحب سالن‌های استاندارد تئاتر می‌شوند.

معاون هنری سینمایی اداره کل ارشاد گفت: اگر قرار بود شهرداری هم تئاتر شهر دیگری در کرج بسازد، ارشاد وارد این حوزه نمی‌شد و هزینه‌ای که باید برای راه اندازی پردیس تئاتر اختصاص دهد را صرف امور دیگر می‌کرد.

وی افزود: اگر تئاتر شهری که شهرداری می‌سازد دارای سالن‌های چند منظوره برای برگزاری کنسرت، استندآپ کمدی، همایش و ... باشد توجیه دارد ولی اگر بنا باشد چند سالن غیراستاندارد به سالن‌های تئاتر شهر اضافه شود نتیجه‌ای نخواهد داشت.

این مسئول گفت: بدون شک شهرداری می‌خواهد از این سالن‌ها بازدهی مالی هم داشته باشد که بدون شک بسیاری از گروه‌های تئاتر از پس پرداخت آن برنمی‌آیند.

بهراد اضافه کرد: در حال حاضر اجاره یک سانس سالن نژاد فلاح 30 میلیون تومان است که در شرایط فعلی پرداخت آن تنها از پس گروه‌های مطرحی که اسپانسری قوی دارند بر می‌آید.

وی ادامه داد: بدون شک اغلب گروه‌های هنری البرز از پس پرداخت چنین هزینه‌هایی بر نمی‌آیند و چنین سالن‌هایی اغلب با هنرمندان تهرانی پر می‌شود.

وی افزود: وظیفه مسئولان استان حمایت از هنرمندان البرزی است و ما وظیفه نداریم با برگزاری یک کنسرت علاقه مندان یک گروه را از تهران به کرج و یا سایر شهرستان‌های استان بکشانیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.