مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از افزایش سه برابری واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدامین فرشی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید کالای ایرانی و با حمایت هایی که توسط شرکت شهرک های صنعتی استان البرز انجام شده است، شاهد افزایش سه برابری زمین در شهرک های صنعتی استان البرز در سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرک های صنعتی استان البرز تمام تلاش خود را در راستای توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی به کار خواهد بست، افزود:حمایت استانداری و مسئولان ارشد استان و رغبت صنعتگران و سرمایه‌گذاران در ورود به شهرک‌های صنعتی با توجه به تکمیل و توسعه زیرساخت‌های لازم از عوامل رشد واگذاری زمین بوده است.

فرشی با بیان اینکه میزان واگذاری زمین در سال گذشته حدود 7 هکتار بوده که این میزان در سال 98 به بیش از 20 هکتار رسیده است، از عزم و اراده این شرکت در راستای تکمیل و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به منظور حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و بسترهای لازم از مهمترین اولویت‌های این شرکت بوده و در این خصوص از تمام توان خود برای تکمیل زیرساخت‌ها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.