محمد امین بزازی پور فرشی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر مبنای برنامه ریزی های انجام شده توسط این شرکت پیش بینی می شود تا پایان سال 98 تعداد 100 طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید اظهار داشت: شعار رونق تولید شاخصه قدرت نرم کشور بوده و با تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی، وارادات بی‌رویه و قاچاق کالا در تعارض است.
بزازی پور فرشی با بیان اینکه گفتمان تولید، نیازمند توجه به افزایش تولید، افزایش ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدکنندگان است اظهار داشت: رونق تولید نسبت معکوس با تحریم اقتصادی دارد، یعنی هر گاه رونق اقتصادی محقق شود، آثار تحریمی سیر نزولی پیدا می‌کند.
وی به اقدامات در دستور کار شرکت برای تحقق شعار سال اشاره و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی ،پیش بینی ما این است که تا پایان سال 98 تعداد 100 طرح صنعتی در شهرک های صنعتی استان البرز به بهره برداری می رسد.
بزازی پورفرشی با تاکید بر حمایت از طرح های صنعتی و اشتغال زا افزود: به بهره برداری از این طرح های صنعتی زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از 2هزار نفر فراهم می شود.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.