مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد قرارداد با 70سرمایه‌گذار در شهرک‌صنعتی جهرم و ناحیه صنعتی کوثر جهرم خبر داد.

به گزارش ایلنا، احد فتوحی پس از بازدید از ناحیه صنعتی کوثر و شهرک‌صنعتی جهرم  در جلسه با هیات‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی جهرم که با حضور معاون برنامه‌ریزی فرماندار و بخشدار جهرم برگزارشد، افزود: هم‌اینک 37 واحد صنعتی نیز در این دو شهرک صنعتی در مرحله ساخت و ساز است که با بهره‌برداری از این واحدها اشتغال در شهرکهای صنعتی جهرم به دوبرابر میزان فعلی افزاش می یابد.

وی در ادامه با اشاره به آماده بودن زیرساخت ها در ناحیه صنعتی کوثر  گفت: برای تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری در ناحیه  صنعتی  کوثر در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی  مشوق‌های برای سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی با مصوبه هیئت‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعمال‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: سرمایه‌گذاران با اعمال مشوق‌های حمایتی تنها 5 درصد قیمت حق انتفاع زمین را پرداخته و مابقی در اقساط 48 ماهه اخذ خواهد شد.

فتوحی مطرح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری به ازای ایجاد اشتغال، بر اساس جواز تأسیس نیز تا سقف 70 درصد از اسناد تعهدی سرمایه‌گذاران بعنوان مشوق  به آن‌ها بازگردانده خواهد شد.

وی اضافه کرد:در ناحیه‌ی صنعتی کوثر جهرم که 67 هکتار مساحت دارد، تاکنون 22 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد 11 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 130 نفر در مرحله فعالیت و 10 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد:در شهرک صنعتی جهرم که 41 هکتار مساحت دارد، تاکنون 48 قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد 24 واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی 565 نفر در مرحله فعالیت و 24 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.