مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای طرح ملی همای رحمت وتوزیع هزار و 325 سبد کالاو برپایی 55 سفره افطاری در البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز، گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ملی همای رحمت با هدف حمایت و تکریم ایتام، خانواده های نیازمند، بی سرپرست، بد سرپرست در استان اجرا شد. 

وی افزود: جمعیت هلال احمر حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است که با طرحهای مختلف از جمله طرح همای رحمت ، به منظور حمایت و کمک به نیازمندان اجرا میشود.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ملی همای رحمت در ماه مبارک رمضان، با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی معاونت امور داوطلبان و شعب جمعیت هلال احمر استان البرز به همت خیرین، نیکوکاران و داوطلبان عضو این جمعیت، هزار و 325 سبد کالای مواد غذایی شامل برنج ، روغن ، خرما ، شکر ، پنیر، مرغ، گوشت، حبوبات، تخم مرغ و دیگر مایحتاج به ارزش ریالی 2 میلیارد و 881 میلیون ریال تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز افزود: 55 سفره مهربانی (ضیافت افطار) با بهره‌وری 2 هزار و 137 نفر از مستمندان و ایتام به ارزش ریالی 418 میلیون و 750 هزار ریال از سوی داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر استان با حضور هنرمندان و مسئولان بصورت ویژه ای برپا شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.