خدیجه نیزاری شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزای بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان البرز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارهای خیری در جامعه به پشتوانه زنان انجام می شود که این موضوع مهم در جامعه به ویژه از سوی رسانه ها باید پررنگ و برجسته شود.
وی با اشاره به اینکه 5 هزار و 18 بانوی خیر در امر مدرسه سازی در مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز کشور در سال گذشته یک هزار میلیارد تومان تعهد خیری داشته اند که یک چهارم آن توسط بانوان تامین شده است.
وی تصریح کرد: مشارکت بانوان در مدرسه سازی را تنها نمی توان با معیار کمیت سنجید چرا که کار آنها کیفی است.
وی با بیان اینکه زنان خیر مدرسه ساز همه بضاعت و توان خود را از بعد از انقلاب گذاشتند و افتخار آفرین شدند ، اضافه کرد: برخی زنان خیر 20 سال است که در این عرصه تلاش می کنند.
وی بیان داشت : متاسفانه به خیرین زن در جامعه چندان توجه نمی شود در حالی که مشارکت مردان خیر مدرسه ‌سازبه پشتوانه یک زن انجام شده است.
نیزاری ادامه داد: در حال حاضر در مجموع بیش از 30 هزار خیر مدرسه ساز در کشور فعال هستند که از یک تا 300 مدرسه را احداث کرده اند.
وی عنوان کرد: گرچه تعداد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور به نسبت مردان کمتر است اما ویژگی زنان در این است که می توانند خیران آینده را بسازند.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.