به گزارش ایرنا، مسلم اورنگی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقش آن در تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش و گسترش و توسعه دانشگاه فرهنگیان و نقش آن در تربیت معلمان جوان انقلابی از محورهای این همایش است.
وی اظهار داشت: تکریم و ارتقای منزلت معلم در جامعه و نقش آن در ارتقاء سرمایه انسانی شایسته در کشور و تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی با استفاده از رهنمودهای حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب از دیگر محورهای این همایش است.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان‌ شرقی، معرفی شاخص‌ های معلم نمونه انقلابی با نگاهی به سیره و زندگی شخصیت شهید علامه مطهری به عنوان معلم الگو و توجه به کانون خانواده و تقویت ارتباط خانواده با مدرسه بر پایه زندگی اسلامی و ایرانی را از محورهای این همایش اعلام کرد.
اورنگی ادامه داد: پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را در قالب محورهای ارائه شده تا پنجم اردیبهشت به سایت دبیرخانه به آدرس gam2engelab ارسال کنند.
وی گفت: سخنران ویژه این همایش حجت الاسلام علی ذوعلم، رئیس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و معاون موسسه پژوهشی حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب است.
این همایش توسط سازمان بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان جهاد دانشگاهی استان 12 اردیبهشت در تالار معلم برگزار می‌شود.
8023/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.