به گزارش ایرنا، مسعود مهران نیا روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش البرز اظهار داشت: معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و آثار به نسل نوجوان و جوان در جامعه به منظور افزایش شناخت آنان از امام و بهره گیری از رهنمودهای ایشان در ابعاد مختلف باید در اولویت قرار گیرد.
وی یادآور شد: این نشست نیز با هدف ساماندهی و هماهنگی های لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در مدارس البرز برگزار شده است.
وی به اهمیت بالای مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اشاره و خاطرنشان کرد: باید سی امین سالگرد ارتحال امام راحل مانند سال های قبل با شکوه، منظم و با عظمت در آموزش و پرورش البرز برگزار شود .
وی بیان داشت: باید همه در این برنامه مهم در صحنه حاضر شویم زیرا امام و شهدا بر گردن ما حق دارند که باید آن را ادا کنیم.
مهران نیا از زنده نگه داشتن آرمان حضرت امام (ره) و نشر اندیشه های آن رهبر عظیم الشأن بین نوجوانان و جوانان در قالب برنامه های پر محتوا به عنوان رسالت خطیر آموزش و پرورش در سی امین سالگرد ارتحال امام راحل یاد کرد.
وی مسابقه رندگی به سبک روح الله ، مناسب سازی فضا ی مطلوب در مدارس و ادارت آموزش و پرورش، برگزاری مسابقه فرهنگی وصیت نامه حضرت امام (ره) ، محفل انس با قرآن، انشاء نویسی با موضوع شخصیت و سیره امام، تشکیل نشست با موضوع روشنگری نهضت امام خمینی (ره) ، ختم قرآن و شرکت گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در مراسم ارتحال را از جمله برنامه های آموزش و پرورش البرز در سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ذکر کرد.
وی از فراخوان مقاله بررسی آرا، اندیشه ها و سیره عملی امام خمینی (ره) برای دانش آموزان و فرهنگیان با موضوع امام خمیینی (ره) و جوانان، عدالت اجتماعی، امید و ایستادگی، نظم و انظباط اجتماعی و قانونمداری و وحدت مسلمانان را به عنوان دیگر برنامه های آموزش و پرورش در ایام ارتحال امام راحل برشمرد.
در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش البرز به بیان دیدگاه های خود در راستای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم ملی در مدارس پرداختند.
استان البرز 460 هزار دانش آموز و 24 هزار و 500 معلم دارد.
2819/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.