به گزارش ایرنا،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز سه شنبه در دیدار با مسئولان و مربیان بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) البرز افزود: «گام دوم» سختی‌های گام اول را ندارد، بنابراین برای حرکت در مسیر درست انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و «الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت» رهبر معظم انقلاب باید نقشه راه ما باشد.
وی ادامه داد: بیانیه گام دوم برنامه چهل سال است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که برای یک هفته و یک سال طراحی نشده است.
امام جمعه کرج بابیان اینکه این بیانیه چکیده تجربه چهل سال است، تأکید کرد: این بیانیه محتوای عمیق و دقیقی دارد که باید به کلمه کلمه آن توجه شود.
آیت‌الله حسینی همدانی شیرازه بیانیه گام دوم را مسائل مهدوی دانست و اظهار داشت: تمام برنامه بیانیه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب تحویل این جریان به حضرت حجت ارواحناه فداه است؛ چرا که حرکت و مسیر انقلاب اسلامی از ابتدا در راستای انقلاب و حرکت حضرت حجت (عج) است.
وی با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم زمینه‌ساز انقلاب مهدوی است، خطاب به مربیان و مبلغان بنیاد مهدویت گفت: بنیاد مهدویت راه‌ های پیاده ‌سازی معارف مهدوی بیانیه گام دوم برای بومی‌ سازی در استان بررسی کند.
رئیس شورای سیاست ‌گذاری حوزه‌های علمیه استان البرز با تأکید بر نیازسنجی از جامعه مخاطب توصیه‌های را برای انجام برنامه‌های بهتر مبلغان و مربیان ارائه داد.
در ابتدای این جلسه حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین عسگری دبیر بنیاد مهدویت استان به ارائه گزارشی از عملکرد این بنیاد در البرز طی سال 1397 پرداخت.
در این جلسه یکی از مربیان به نمایندگی از مربیان و مبلغان سطح استان دقایقی را به ارائه سخنرانی در خصوص مشکلات و مسائل مربوطه پرداخت و از 80 نفر از مبلغان و مربیان برجسته بنیاد مهدویت در سطح استان البرز تقدیر به عمل آمد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.