به گزارش ایرنا، امیر غفرانی روز یکشنبه در نشستی با هیات های ورزشی البرز بدون اشاره به میزان دقیق اعتبارات تخصصی استان البرز در بخش ورزش افزود: تقویت زیر ساخت های ورزشی استان در سال جاری با جدیت پیگیری می شود.
وی بیان داشت : این استان با وجود قهرمانان زیادی که در رشته های مختلف ورزشی دارد از کمبود زیر ساختی رنج می برد و تمام سعی ما بر این است تا بخش هایی زیادی از این کمبود را جبران کنیم.
غفرانی اضافه کرد: انتظار ما از هیات های ورزشی این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، برنامه های خود را به ما ارائه تا بتوانیم برای جذب بخش خصوصی در مسابقات اقدام کنیم.
وی، استعداد یابی را یکی از مهمترین برنامه های سال 98 ورزش البرز عنوان و اظهار داشت: استعداد یابی باید بسیار پر رنگ و فعال تر از گذشته در سال جدید به آن پرداخته شود.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در استعدادیابی کمک های شایانی به ورزش استان می تواند داشته باشد، گفت: بهترین راه برای استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش این است که از این سازمان معلمان ورزش و یا افرادی را به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی در هیات های ورزشی منصوب شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به حسابرسی هیات های ورزشی اشاره و افزود: این مساله باید بر مبنای قانون انجام و تمام هزینه کرد هیات ها
طبق مصوبه هیات رئیسه و تأیید اعضای مجمع های ورزشی صورت گیرد.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست گفت: کسب سهمیه برای المپیک 2020 از مهمترین برنامه های پیش روی حوزه ورزش استان است.
سعید کولیوند افزود:سال 97 به لحاظ ورزشی برای البرز پر بار و موفقیت آمیز، اما در سال 98 برنامه های بیشتر و اهداف بزرگتری را دنبال خواهیم کرد.
وی ضمن تاکید بر لزوم توجه به آماده سازی ورزشکاران البرز برای راهیابی به اردوهای تیم ملی و حضور در المپیک 2020 خاطرنشان کرد: کسب سهمیه برای المپیک 2020 از مهمترین برنامه های پیش روی حوزه ورزش و هیاتهای ورزشی استان است.
بیش از 156 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 48 هیات ورزشی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.
7414/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.