به گزارش ایرنا حیدرعلی کامیاب کلانتری، سه شنبه در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیات اسکیت استان فارس، اظهار داشت: بهره برداری از خانه اسکیت شیراز اتفاقی مثبت برای توسعه این رشته در فارس است و با راه اندازی آن بخش عمده ای از مشکلات بانوان فعال دراسکیت نیز حل خواهد شد.
وی تاکید کرد: اسکیت جزو ورزش های مفرح و پُر طرفدار است که باید زمینه معرفی هر چه بیشتر آن فراهم شود.
این مقام مسئول افزود: برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی برای حضور بخش خصوصی در ورزش یکی از وظایف هیات های ورزشی است و استان فارس با در اختیار داشتن امکانات فراوان سخت افزاری و نرم افزاری می‌تواند به قطب ورزش اسکیت در کشور تبدیل شود.
کامیاب کلانتری، همگانی کردن ورزش اسکیت در این استان را ضروری دانست و گفت: برای تحقق این امر شهرداری ها و آموزش و پرورش، نقش بسزایی دارند و می‌توانند در توسعه این رشته به اداره کل ورزش و جوانان کمک کنند.
وی، در بخش دیگری از سخنانش، بیان داشت: کسب نتایج درخشان ورزشکاران استان فارس در بازی های آسیایی و پارا آسیایی 2018 جاکارتا نشان داد که ورزش می تواند عامل امید و نشاط در جامعه باشد.
در مجمع انتخاباتی هیات اسکیت فارس که با حضور 2 کاندیدا برگزار شد، مهرداد خائف با کسب 9 رای از 16 رای اخذ شده، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات برگزیده شد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.