معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز، گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز طی ۱۱۵ عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۴۸۷ نفر در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین وطنی در جمع خبرنگاران گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ یکم فروردین الی یکم اردیبهشت ماه نجاتگران البرزی در ۱۱۵ مورد عملیات ، امدادرسانی کرده اند 

وی افزود: از این تعداد ۶۰ مورد حوادث جاده ای، ۲۹ مورد خدمات حضوری، ۶ مورد شهری، ۱۳ مورد سیل و آبگرفتگی، ۶ مورد کوهستان و یک مورد نیز دریایی و ساحلی بوده است.      

وطنی اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۴۸۴ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۲۶۴ نفر، خدمات حضوری ۱۷۷ نفر، سیل و آبگرفتگی ۲۸ نفر، شهری ۴ نفر،  و حوادث کوهستان نیز با ۱۱ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۲۲ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین ۶۱ نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات فروردین ماه، ۱۷۰ تیم عملیاتی با استعداد ۵۶۹ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۱۱۴ دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.